15 April 2009

Aku Dia & http://www.kedai-e.net


BIG THANK YOU FOR GREAT SERVICE TO PN. KMJ OF www.kedai-e.net
Baru semalam aku bukak cerita pasal kedai alam maya di www.kedai-e.net. Baru semalam juga aku buat pertanyaan produk, pesanan, peng-order-an dan pembayaran kat account Pn. Khamisah Mohd. Jamil (KMJ) untuk sepeket (16 sachet) Kopi Red Guara. Hari ni aku dah dapat. Semua transaksi di hujung jari!!

Sungguh efficient kan?

Kalau nak ikutkan masa aku buat pertanyaan produk, order dan bayar dah dekat petang jugak. Rasanya dalam pukul 3-4pm macam tu. Diakhir chat aku dgn Pn. KMJ dia cakap, insya Allah petang ni (yakni semalam) saya poskan, insya Allah esok (ari ni ler) dapat. Apa yang Pn. KMJ cakap, itulah yang aku dapat. Bayar semalam. Pos semalam. Dapat hari ni. Pn. KMJ seorang yang berpegang pada janji. Impressive!!

Sungguh efficient!! Peniaga macam ni yang kita nak. Service bagus dan janji dikota..

So misi mengempiskan perut bermula hari ni. Ada 16 peket. So aku bagi masa 2 minggu kat diri sendiri untuk melaksanakan MISI MENGEMPISKAN PERUT!

Selamat maju jaya Pn. KMJ!!

nota kaki : seperti dalam gambar, bila dah dapat,aku memang betul2 jatuh hati dgn packaging kotak RGC. Yang ni confirm masuk dalam list hantaran!

Tiada ulasan:

CN2S SHOPPE