11 September 2009

Aku Dia & Cinta : Kasut Hantaran (kredit to http://farissabutik.blogspot.com)

Dulu penah sekali terpikir tak mo hantaran kasut. konon la kan. bukan sebab apa, kasut yang slalu jadi pilihan pojaan hati aku... kalau letak dalam dulang mesti buat gelak orang je... selalu dalam dulang hantaran orang lain.. koman2 pun orang buat hantaran kasut, kasut yang rupa cenggini..
atau cenggini..
paling kurang pun camni...
atau pun cam ni...
gambar kasut cun2 ni sumer dari sini ye...
tapi aku.... cam biasa ...lain sket dari orang lain...
tadi aku jalan2 cari baju raya..
tersinggah kat
sini
tak sangka jumpa kasut ni
dan ni... dan ni... ohhhhhhhhhh...yang ni jugak..cantikkan?
ni lah kasut yang aku nak buat hantaran...

cantik tak letak kasut ni dalam dulang hantaran?
yang penting selesa...

lagipun, kaki aku juga yang nak pakai....
oh ya, aku amat mementingkan keselesaan kaki...
ohhhhhhhhhhhhhh yaaa aku memang croc lovers!
(sejak badan aku bagai dipam-pam ni...aku dah jarang bertumit tinggi...kui!kui!)

so bolehlah aku habaq kat cinta_hati aku nak hantaran kasut macam ni...

2 ulasan:

Mimi's Mayonnaise berkata...

Lagipun brg2 hantaran tu sumer kitar yg nak pakai jugak kan.. so belilah barangan yg akan dipakai selepas kawin..

cinta_north2south berkata...

sangat betul tu mimi. err kukis kapal ada lagi? business kat SS17 cemana? i pun belum jengah ke sana lagi. teringin betul nak rasa roti jala you. errmmm....nanti i nak buat farewell party i...i boleh cater food dgn you la ekk?

CN2S SHOPPE