22 Ogos 2010

Aku Dia & Cinta : Eusoff Zaheen - Latest Jaundice Update..

Last friday, aku bawak lagi Zaheen pi KK BB..
Kali ni bacaan jaundice zaheen dah menurun dari
163 ke 149..
kalau nak ikutkan, dah tak payah bawak zaheen pi KK lagi untuk f/u Jaundice tapi sebab zaheen border premature, kena la bawak lagi.
next f/u jaundice ialah 14 september 2010..
takpe la...asalkan zaheen sihat, pg KK ari2 pun tak pe :)
Zaheen pun dah kerap bangun untuk menyusu..
tak macam dulu..
nak menyusu sampai kena kejut...
sekarang ni part menyusu zaheen amat punctual..
every 2 hours dia bangun menyusu..
minum susu pun dah 2oz/2hr
tak sukat2 macam dulu...
alhamdulillah..
semoga zaheen mak sihat selalu...
futnot : anak buah kat rumah sumer kena flu dan batuk. aku punya la dok protect zaheen dari dorang. dorang nak cium zaheen pun aku tak bagi..alih2, aku yang menyangkit selesema dorang. harap2, selesema aku ni tak berpanjangan..sbb kalau tak cemana nak handle zaheen. Hari ni dah remind somi sesiap..jangan pandai2 nak escape pi memana.. dok rumah jaga anak..sbb aku tak sihat sangat..hahaha

Tiada ulasan:

CN2S SHOPPE