13 Julai 2011

Aku Dia & Cinta : Cookies Sample 2011

ni sample kukis yang aku edarkan pada customer tahun ni. sbb tahun ni dah ada prince zaheen maka ada kemalasan sedikit untuk pack sekeping2. so aku pack sumer kukis dalam satu container, dan terus pass pada dealer. pandai2 depa la nak buat marketing macam mana...

dari bawah kukis Nestum, kukis raisin, kukis makmor, kukis chocolate chip dan kukis tat..
ini ialah kukis makmor aku. kukis makmor aku tak gebu dan gomok macam kat pasaran. yakni bila korang ngap dia, ada kruk krak kruk krak..baru sodap kan..kalau yang gebu tu aku tak baper gemar..dan customer aku pun prefer yang macam ni...



yang ni pulak kukis raisin stoberi. aku tak kedekut raisin punya. kot tepung 2 gelas, 2 gelas jugak aku letak raisin. so bila korang kunyah2 boleh rasa masam manis raisin tu bercampur dgn lemak manis biskut lagi..aiyoo..undescribable la rasanya....




hok ni pulak, kukis nestum. tetiap tahun kena buat kukis ni. permintaan banyak. kalo ko suka cokolat, mesti ko suka kukis ni. kalo ko suka susu, lagi ko suka coklat ni..



futnot : sumer kukis aku jual dgn rega dealer iaitu RM16.00. ko beli 6000 bekas pun reganya tetap RM16.00.


Berminat nak order,

sila call

012-4306308

atau boleh email aku kat



tarikh tutup : 31 July 2011




Tiada ulasan:

CN2S SHOPPE