12 Jun 2013

Aku Dia & Cinta : Rancangan Kegemaran

Sejak tak bekerja ni, fuh chanel tv sumer dalam kepala. tau je hari ni citer apa, esok citer apa, lusa citer apa hahaha...

hari2 kul 6pm, aku melekat kat chane; 104 - tgk adam & hawa. yang ni pun bukan tgk dari first episod. aku rasa satu ari boring2 aku tertekan chanel ni, sampai la ni terus melekat. masa first time tgk drama ni, rasanya masa tu dah episod 20 something...sampai skg ni terus melekat...bongok betul.

satu je tak best pelakon yang jadik johan tu tak feel la. Kalau fizo omar berlakon lagi best kot. pastu, ain tu nampak tua je daripada adam. pastu, adam pulak balik2 aaron..balik2 aaron..dah tak merembes la. xde pelakon lain ke? eleh, nyampah2 pun ko tgk gak nok! poyo...

sabtu - selasa : layan masterchef lak. syok..mcs2 tu ni menarik tul; kalau yang first one tu rasa sumer macam budget2 bagus je. dulu aku tgk mcs1 sbb ada AA dgn Faruq je....yang mcs 2 ni - rasa macam masak pondok2 je. Che Ta tu real cool  giler. ingatkan orang cantik tak tau masak. tapi teror je dia masak. pastu r elax je takde nak gaduh sana, gaduh sini. Lydiawati pun best. Teringat zaman kecik2, lydiawati ni antara hot artist dulu. cantik giler. tak silap dia ni belakon citer darah satria kan? syanie dgn mike - i like. syanie pls la kawin dgn mike. hahaha...

rabu - apprentice asia. tapi macam tak menarik sangat je. tak suka NIK. macam takde contribution apa2 pun dalam team dia. suka gila tgk ALEXIS..mata dia seksinya..tergoda mama zaheen nih...hahaha

hari2 lain - suka tgk Law & Order SVU, pastu layan sangat Hawai 5-0 : alahai komander steve tu sangat seksi ok.... , pastu suka Cupcake Wars - gila kretip la orang2 obersi buat cupcake. tak terpikir aku dalam cuppies ada campuran lada hitam, paprika la apa la bagai...sbb kat sini (ke aku tak abis round kedai kek lagi?), kalau kata cuppies - hiasan sumer comel2. pastu kek sumer macam2 perisa flavor kaler. ada tak malaysian bakes yang buat cupcake macam cupcake wars bakers? yakni yang teror gila campur2 ingredient yang pelik2. Dalam CCW ni, aku suka juri FLORIAN. perh, dia sangat kerek dalam memberi komen tapi atleast dia jujur lah kan. ni bukan MCS, juri nak komen pun hati2 takut mengguris hati celebrity. kurang2 tak mo la insiden juri dgn zain berulang. owh, bercerita pasal insiden zain tu, aku rasa dia sangat biadap ok. apsal la che ta boleh jatuh centa dgn orang cakap tak de otak camtu...please la che ta jatuh cinta dgn orang lain..dgn anuar zain pun ok...ada zain jugakan...






Tiada ulasan:

CN2S SHOPPE