8 Mei 2015

AKU DIA & CINTA : ada apa dengan cinta?

Salam.

Lama sangat dah aku tak menulis kat blog ni.
Dulu blog ni tempat aku mencurahkan perasaan, melambakkan impian dan idea..tapi sekarang blog ni umpama rumah orang tua kita yang sunyi sepi bila anak-anak dan jarang-jarang balik.

Dulu, ada banyak cerita, ada banyak masa nak aku kongsikan kat sini...
tapi sekarang, aku tak tau mana nak cari masa dan cerita tu semua...

mulai esok, aku nak update sekurang-kurangnya satu n3 untuk satu hari....

kenapa tak mula hari ni je?

errr hari ni...tak ada cerita!


futnot :

Zaheen : mama, danish cakap pada ain, mama ain tak cantik!
Mama : ye ke? abis tu ain cakap apa?
Zaheen : ain sedih!
Mama : Jangan sedih sayang, mama memang tak  cantik tapi Zaheen kena bangga tau, sbb mama tak pernah tinggalkan zaheen untuk kepentingan diri mama.
Zaheen : Tak paham...
Mama : Pernah tak mama jalan-jalan tak bawak zaheen?
Zaheen : *geleng kepala*
Mama : Pernah tak mama malam-malam mama tinggalkan zaheen sebab nak pergi makan-makan dan tengok wayang dengan kawan-kawan mama?
Zaheen : tak pernah...kita selalu tengok wayang sama-sama kan mama?
Mama : Pernah tak dalam satu hari, mama tak peluk cium dan luang masa untuk zaheen?
Zaheen : *geleng kepala lagi*
Mama : So Zaheen sedih tak kalau mama tak cantik tapi mama ada banyak masa dan boleh sayang zaheen banyak2?
Zaheen : Tak sedih. Sebab mama dia tak pernah peluk dia. Zaheen sayang mama ketat. Mai kat ain, ain nak peluk mama ketat-ketat.

hehehe saiko tak?

CN2S SHOPPE