1 April 2017

AKU DIA & CINTA : Cinta untuk dilepaskan


Cewah..tajuk tak nak kalah gitu. Eh mana la tau...esok lusa ada drama pukul 7 petang tajuk macam blog aku...kau ada? hahaha

Ok..aku bukan member tupperware. tapi kalau orang jual, aku beli. Lagi pulak kalau dia bagi offer harga best2..sapa tanak beli kan.

Ok...offer member aku bulan ni

Tupperware Rice Smart 10kg PINK Rice Dispenser 


harga retail katanya RM308
aku dah check kat jalan 11 harganya : RM267


Tapi harga-harga kat atas ni untuk kaler merah.
Yang dok offer skg ni depa tukaq kaler PINK...

If korang minat nak beli, wassap aku..sbb dari harga RM308  member aku tolak kat aku RM250 je. BRAND NEW tau.,bukan preloved. Dah la bagi rega murah, dia bagi FREE GIFT lagi. pada aku yang duit sentiasa sikit dalam kantung ni, murah dah harga tu...Offer ni valid ni bulan April je. 

kalau ada yang nak beli cara kutu pun boleh juga.

Apa-apa  wassap aku tau...019622 9258

Sebelum berpisah, (aku rasa cita-cita aku lepas ni nak tulis  skrip drama la) jom layan vid ni : 



Tiada ulasan:

CN2S SHOPPE