29 April 2010

Aku Dia & Cinta : Repley's Belive it or not

Selera makan aku gone lagi
puncanya petang semalam aku (ter)tengok rancangan
Repley's Believe it or not..
alkisah kat thai - ada sepasang lembu yang dikatakan ajaib..
kot dia jilat kaki yang lumpuh, nescaya orang yang lumpuh tu boleh jalan semula...
mengetahui hakikat yang kononnya lembu tu ajaib
orang seantero thai pun ramailah yang datang bertandang mengulur bahagian badan untuk dijilat..
dan juga since dia ada KESAKTIAN la kan...
air kencing dan beraknya juga dimakan seadanya...
disebabkan aku tertengok part minum air kencing lembu sakti konon tu ler..
selera makan aku terbantut lagi...
futnot : sian kat anak aku...hari ni aku takat minum anmum, milo, bihun bungkus RM0.50 dan seketul karipap sardin. Jangan tanya malam mak nak makan apa nak....!!

Tiada ulasan:

CN2S SHOPPE