9 Mei 2010

Aku Dia & Cinta : Monthly Check-up!



Semalam p check-up untuk week ke 23rd pregnancy.
everything goes well.
pulse ok.
urine ok.
blood pressure ok.
cuma berat je tak berapa nak ok.
tak naik.
tak turun.
Doctor bai tu kata,
dah nak masuk last trimester ni dah tak boleh la berat maintain macam ni.
please work something on that!!

pastu, sebelum kuar bilik doctor, aku kena cucuk...
injection nih untuk hepatitis B katanya,
mungkin tangan akan sakit sket, sengal sket...
dah almost 24 hours nih...tak sakit pon :p


Next visit will be on 20 May - a day before aku push to hometown for long leave...
kalau tak kena jumpa Dr. Bai after 3 weeks, tapi nak tunggu 3 minggu tuh,
tak dan la sbb aku dah ada kat kampung masa tu...
so Dr. Bai tu cepatkan tarikh next visit...

next visit buat....
routine check-up
scan perut - yay..boleh jumpa my bb
dan..
ada another injection to take..
yang injection ni please, tak mo sakit2 ye..sbb aku nak drive on the 21st tu...
masa amik ubat, tak dapat susu anmum FREE...
out of stock katanya...
tapi dapat complimentary bag FREE daripada HUGGIES
dalam bag tu ada
sample huggies Free untuk MZZ (bagi tau siap2 nama anak)
pantiliner poise dan shawl untuk mommie...
yay...tima kasih Dr. Bai!!



futnot : err semalam- rasa punggung belah kiri sakit betul. salah duduk kot! aik....nak salahkan kosi lak...tak baiklaaaaaa hahaha

Tiada ulasan:

CN2S SHOPPE