2 Mei 2010

Aku Dia & Cinta : Shopping baju BB Labour Day

Semalam, aku dan suami pi shopping baju BB lagi.
Aku nak bagi direction tak pandai...tapi kalau orang penang nak mai kedai nih, ni alamat kedai :
ORS Factory Outlet
48-H, Jalan Sultan Ahmand Shah
Georgetown
10050 Penang
* kedai ni macam ala2 banglo yang converted jadik kedai..so ada manyak parking. dun worry!
** dekat resit pembelian tuh memang tulis jama jalan macam tu ye. Aku rasa the rite spelling is Ahmad kot insteas of Ahmand..
Apa aku beli?
2 helai jumper *oshkosh RM19.90 ( buy 1 FREE 1 - bestkan bunyiknya!)
1 baby pant - RM10.00
2 helai romper *babygap RM19.90 each.
Kenapa ada ** : sbb aku rasa ni imitate punya produk kot. takkan la oshkosh rega RM19.90 je kot!!
Orang penang apa lagi. Pi serbu kedai nih (entahnya korang dah lama tau kedai ni, cuma aku je yang baru tau...hahaha)

futnot : sib baik soping guna duit laki. kalau duit sendiri - mau satu kedai tu aku borong! banyak betul yang cantik2, murah2. Boleh ilang akal tul masuk kedai tu. Next time mai sini, aku nak snap gambar kedai tu pulak..



Tiada ulasan:

CN2S SHOPPE