3 Ogos 2011

Aku Dia & Cinta :Zaheen 1st Birthday Bash- Review Goodies Bag

Aku tempah 50 biji gulungan towel kecil bertemakan MU berserta tag Happy 1st Birthday Zaheen.


Tag happy birthday tu aku tempah berserta dengan plastiknya sekali sebanyak 20 keping. Dalam plastik ni aku letakkan :


a. layer kek Disney

b. 1pc chocolate Crispy

c. 1pc chocolate Cloud 9

d. 1 kotak kecik air choc Dutch lady.


pada mulanya aku nak letak biskut oreo dan air kotak saja. tapi bila aku ulang balik econsave, biskut oreo pack kecik tu dah abis, so aku letakkan coklat2 ni saja.



yang ni pula, door gift untuk jemputan dewasa. Mini towel with tag "Happy 1st B-day Zaheen". Tema towel ni, ialah MU sbb tu aada banyak logo MU kat tag si zaheen nih.



tag untuk mini party pack dan door gift untuk adult nih, aku order daripada


Serbanekashop


macam2 ada kat sini. handmade paperbag, key chain, paper box dan macam2 lagi lah. dah la harganya murah, ownernya pulak sangat tolerable. Service after sale lagi superb. Eh, ini bukan puji lebih2 ye. kebetulan masa order goodies ni nationwide buat pasal, Azwa (owner), siap turun ke nationwide office keep track the parcel. call HQ nationwide, keep inform me on parcel tracking. baguslah...kalau orang lain.. mungkin ...lantak ko la..bukan salah aku, aku dah pos. kalu tak sampai ko kol la nationwide, apa lak nak salahkan aku...tapi Azwa, is the BEST!


Thank you so much to Serbanekashope for providing nice and creative goodies. ramai tau yang impress...manalah tau kot kot i boleh buat business pulak dgn you one day. Insya Allah...




Tiada ulasan:

CN2S SHOPPE