19 September 2011

Aku Dia & Cinta : Beraya ke rumah Aidaryzal.blogspot

hari ke dua, di damansara, aku, T-Rex dan Brad Pitt beraya ke rumah aida..
ni 2nd time aku jumpa aida..
first time dulu, jumpa aida saja...kali ni dapat jumpa anak2 aida pula...
kat rumah aida dapat mengumpat beraya sat saja
selain daripada Brad pitt dah buat perangai..
kami kena shoot ke Melawati untuk lunch dgn kazen T-Rex lak...
so, below pics tale..
aida, good to see you...harap, kita jumpa lagi...

 aku, aida dan anak2..tgkla, brad pitt tu bergambar pun nak mengadap si putri. tau la putri tu cun...!

 abang amir dan abang firdaus...nanti kita jumpa lagi ye sayang..!
aku dan superwoman, aida! aku salute ko aida..harap persahabatan kita kekal ke akhir hayat. aku bersyukur dapat kenal ko...

1 ulasan:

miss H berkata...

hai kak!maaf ganggu d sni...saya try nk bce blog kak aida..tpi xblh la...why ek?sya slalu bce tntang dia...strong women...hehehe...sya salute dia....cun jgak ek dia..cmne ek kak nk bce blog dia...sya nie silent reader jer...tpi bila xdpt bce blog dia rse xbest la plak....please kak help me...!

CN2S SHOPPE