29 September 2012

Aku Dia & Cinta : Flash Card II

Salam Reader(s),
kisah ari ni bersangkut paut dengan entry lepas.

pagi tadi zaheen bangun pagi super awal. pukul 4 pagi dah bangun. aiseh...nak buat nasi lemak kot. kalau kt kampung mama, pagi2 macam ni orang dah pegi menoreh dah nak ooii..hang bangun pagi2 nakbuat apa?

aku dah naik bosan dok layan zaheen tengok kartun kat astro, aku pun mulalah bukak laptop. tengok syok2 browse update kawan2, tetiba zaheen cakap 'INCA AWAH'. aku tanya, zaheen cakap apa? INCA AWAH MAMA... jawab zaheen sambil tunjuk screen laptop...

rupanya...nampak gambar ni..








futnot : hmmm..next monday :
a. aku start stay-fulltime with zaheen. After 2 years, ni the second time aku jaga dia fulltime.. i take the challenge..harap2 aku tak jadi TIGER MAMA..hahaha..
b. next monday onwards..aku dah kena supply nasi lemak 500 bungkus daily to middle man. fuh, doa2 aku sukses dalam perniagaan ni.
c. next monday, afternoon, aku ada job interview for Biz Admin eksekutip..err nak pi ke tak mau?

sekarang:
a. aku nak pi bekfes roti canai kat argyl road.
b. pastu nak pi bakery shop beli barang buat carrot cake. ari ni nak jumpa my my super best buddy..

till then..Happy SUPER WEEKEND..to every SUPER WOMEN!

chill!

2 ulasan:

Zach's Momma berkata...

Wow! 500 nasik lemak daily? Congratulations dear! Kalau I, lagi prefer dok rumah la camtu.. Focus on your business while spending your quality time with si hensem :)

Unknown berkata...

ZM, yes.yes... i dah nekad...i rasa inilah kerjaya paling best untuk i since i ada anak. doa2kan i berjaya..menalah tau,kot2 satu hari nantiboleh bukak pangkin nasi lemak kat cork ke atau birm ke..haha..mat jenin lagi...

CN2S SHOPPE