28 Januari 2013

Aku Dia & Cinta : Zaheen & Fashion

Salam frens...

Masa zaheen baby (eh, sekarang pun masih baby apa..tapi baby tua lah hehehe), kebanyakkan baju2 zaheen aku beli online je. santek2 dan fashionable gitu. ada certain online shop, lebih murah daripada beli kat jeje atau kat paksen kan?

Bila zaheen dah meningkat usia setahun lebih, online soping dah kurang sesuai untuk zaheen sbb zaheen ni panjang. selalu kena pakai baju yang 1 year extra umur dia. kalau baju cutting kecik, kadang kena amik size 3 tahun..so dah kira susah lak nak beli kalau tak ukur kat badan dia. So aku setat beli baju2 zaheen kat Tesco je. hahaha...murah lak tu. Sepasang 8 hengget. dua pasang 15 hengget. Perh berpasang2 baju  zaheen dulu. Gambar zirafah ada, baju gambar monyet ada ...sumer adalah...dia pun tak banyak kerenah, aku sarung dia pakai je...

Bila zaheen dah pandai tengok tv la ni......usah harap le nak pakai baju gambar zirafah ke..baju keluang man...ada sekali tu apak dia belikan baju Harimau Malaya pun dia tak mau pakai...

La ni baju zaheen sumer mesti ada gambar ULTRAMEN. tak kisah la gambar otomen mebius ka, otomen 3 ka..janji otomen. Ada sekali tu aku beli sepasang. kot la kan ingat dia suka otomen, aku pun beli lah untuk dia. sekali dia nak pakai ulang baju tu je pulak. kalau nak bagi dia mandi, lepas hantar dia ke bilik air, aku cepat bungkus2 baju dia letak dalam mesin basuh. karang kot dia nampak, kompom dia nak ulang pakai baju tu je.

Skg ni dalam lemari baju zaheen, baju otomen saja. baju tidur pun otomen, baju pakai hari2 pun otomen. baju jalan je tak otomen.

Anak korang sama tak lemau cam anak aku nih? kebanyakkan baju otomen dia aku beli kat giant / mydin rega dalam RM15. Ada tak tempat lain yang lebih murah atau paling kurang jenis kain yang lebih sedap dipakai atau design lain yang lebih  cantik, mai pm kat aku...





Tiada ulasan:

CN2S SHOPPE