25 Mac 2013

Aku Dia & Cinta : Ini umah hayalah!...Iyeeeeee...!!

Ini umah haya lah.....

zaheen ni kalau duduk, dia bersimpuh tau. penat bersimpuh, baru dia lunjur satu kaki. pastu, kadang..dia bersila. tapi awal duduk, mesti bersimpuh dulu. alahai anak omakkk...

lepas snap gambar ni, zaheen cakap : hawak hamik ambar haya...yee? (awak ambik gambar saya yee) - heehhehe kelakar...

fokus...esok2 dh skul, study kena fokus macam ni tau...

tengok upin macam tengok ombak rindu..hahha

Penyepah tegar dalam rumah aku nih...T-Rex. Tempat ke-2 jatuh ke Intan payung... Kejadian di atas ni berlaku masa aku tengah masak tengahari tadi. sekali tengok laptop dah beralih arah. dari meja alas pink tu ke meja 'study' intan payung...

mama : awat zaheen dok punggah bear semua keluar ni???
zaheen : alah mama ni...kashau lah...
mama : banyaklah zaheen punya kacau...lepas tgk upin, kemas semua ni...!!
zaheen : tak boleh....!! (cakap sambil silang tangan ke tubuh dan paling muka ke sebelah kiri)
mama : awat tak boleh pulak?
zaheen : ini umah aien la (sambil tunjuk territory dia...-meja study, laptop, kipas, bantal dan bear2 tu sumer dia buat satu territory)
mama : hah??
zaheen : iyeeeeeee...ini umah haya...(soie..mama...hahahah - kalau cakap sorry mesti diikuti dgn gelak - sungguh aku tak paham)
mama : *speechless*

futnot : zaheen makin pandai cakap...makin aku stress hahaha...

Tiada ulasan:

CN2S SHOPPE