23 Mac 2013

Aku Dia & Cinta : Simple Dinner #1


hai....super penat hari ni. dari exercise, pg tesco (menempoh jalan yang super duper jam...arrhhhh..ingatkan kat KL je jem tapi penang even worse!!).

seingat aku, malam ni sepatutnya kami (oh kami merujuk kepada Ati dan seluruh ipar/biras aku) nak keluar main bowling..tapi dah bawak ke pukul 6pm, none of them dare to call up either to confirm or cancel.

Masa pi kuar beli barang dapur lak, tak de la beli apa2 untuk dimasak malam ni. dah kata nak kuarkan...takkan nak beli barang ikan lagi pulak kan?

so...ini je lah dinner for tonite...
sambal telur kacang peas
aku masak ni dengan muncung panjang 18 depa sbb tak dapat main bowling (eleh, macam aku teror main...; huh, terror ke tak tolak tepi la...i need something la to stress free kan...saper kata jadi housewife tak stress? lagi stress ok, keja 24/7!)...

eh panjang lak melalut...ni la yang kita orang anak beranak makan malam ni :







Tofu egg goreng oyster sos...



















futnot : kalau hidangan macam ni, cuma aku, atie dan zaheen je la makan. T-Rex tak makan masak kering2 ni...orang penang makan, kuah mau banjir...tapi

Tiada ulasan:

CN2S SHOPPE