13 November 2013

Aku Dia & Cinta : Untuk bakal pengantin

Salam...

macam tak sangka pulak bila aku tengok 'pageviews' blog tak seberapa ni, ramai (bukan ler ribu2/dan tak juga ratus2 viewer) yang still refer to N3 perkahwinan dan juga N3 mengandung..

so aku ingat..bila2 aku ada masa aku nak update pasal barang2 untuk kawin dan juga ragam2 mengandung. not necessary dari pengalaman aku kan, tapi dari pengalaman orang lain boleh gak aku selitkan kat sini untuk renungan bersama. cewah...

hari ni ada promosi baru untuk bakal pengantin yang tengah survey2 barang2 nak bagi kat peminat tetamu yang datang kat majlis kawin korang.sekarang ni, ramai B2B kretip, ada yang buat sendiri ole2. kagum gak aku, apsal masa aku kawin dulu aku tak kretip? pasal lepas kawin baru nak kretip? apsal? apsal? eh..eh...ok yang promosi cenderhati perkahwinan aku ni untuk B2B yang super BZ; yang bekerjaya keluar rumah matahari lom terbit, pastu balik rumah matahari dan berganti bulan sabit...

so aku offer satu pakej baik punya...

nampak clear like water tak? ok kalau spek mata (zaheen cakap cermin mata, cepek mata) kurang power, sila click kat gambar untuk tumbesaran atau tak pun CLICK sini untuk cerita lebih panjang lebor!


Tiada ulasan:

CN2S SHOPPE