27 Julai 2015

Aku Dia & Cinta : Muda 10 tahun...

salam.

hari ni nak cerita tentang nampak muda 10 tahun. Aku kalau pasal nak review sesuatu barang ni memang tak reti...sbb kalau pasal bercerita memang fail...tapi kalau merepek tu memang excellent.

Kisah masa temuduga tempoh hari :

penemuduga : Bagi jawatan ni kami nak setiausaha yang senior. Kalau boleh yang dah ada pengalaman melebihi 10 tahun. Dah berapa lama awak jadi setiausaha?

saya : Dari tahun 1997 sampai sekarang, puan. Lebih kurang 18 tahun.

penemuduga : berapa umur awak sekarang? (tanya sambil kerut2 muka nih)

saya : Saya dah 40 tahun, puan. (aik...kat resume aku kat muka surat depan tu, dah terang lagi bersuluh aku letak umur 4 series, lagi mau tanya ka)

penemuduga : Awak biar betul. Muka nampak macam awal 30-an je.

kisah benar ni...jawapan tepat..kalau cakap kesan air wuduq nampak macam jawapan artis la sangat kan...tapi yang benar, aku pakai produk ni...sebenarnya pakai pun ikut dan...dan taim kerja je pakai. hari minggu, tak sentuh langsung. ..

tapi kalau korang nak nampak gojes 10 tahun, boleh la try produk ni...



CN2S SHOPPE