5 September 2015

Aku Dia & Cinta : Beberapa hari sebelum pergi...

ni kisah beberapa hari sebelum aku berkhidmat di company baru :

aku : Shegy, moh le kita buat hand over kerja. nanti tak sempat. banyak ni akak nak turunkan ilmu
shegy : alah, bz la kak. nanti2 la kita buat. last day pun ok...
aku : haaa....akak nak concentrate kat paperwork lagi ni. kalau dah h/over sesiap aku rasa dah release sket
shegy : takpe...kerja kita lebih kurang je...

sejak dari 2nd september sampai ke hari ni :

ni jenis-jenis whatsapp yang aku dapat...

Kak, nak bayar royalty macam mana?
Kak, macam mana nak kira royalti?
Kak, macam mana nak bayar trainer?
Kak, trainer dok mintak payment. ni payment yang mana?
Kak, saya pening kepala buat kerja akak. apa kata ari sabtu ni akak datang office, akak handover step by step kat saya?

Aku : errr....ari tu kata kerja kita lebih kurang...!

moral of the story : lenkali jangan eksen! sekian.




CN2S SHOPPE