13 April 2012

Aku Dia & Cinta : Carrot Cake Eusoff Zaheen

semalam penat bukan main...
balik keja, cepat buat kek karot..
order kawan sepejabat...
ingat kan lepas bake ni, boleh tidur sat...
dalam kul 4-5am selalunya zaheen bangun menyusu...
so plan dalam kul 4-5 tu nak membaking almond cookies pulak... 

yang part mem baking tu berjaya....
yang part tidur lpeas membaking tu berjaya jugak...
yang part tunggu kek karot tu sejuk sementara nak memfrosting pun berjaya juga....
yang part tidur pun berjaya jugak...

yang tak berjayanya...
zaheen terjaga pukul 2.30am sampai ke pukul 6am dia takmo tidur...
haru..haru...
hari ni aku pg keja dgn mata garfield...
mengantuk...menguap tok sah citer...

ni rupa cupcake carrot aku tu...


abaikan gambar blur tu...gambar tu pun dah macam aku blur..
tidur 3 jam je...mana tak blur...
tensen mak hincik..!

futnot : don't judge a book by its cover...sungguh pun gambar ni nampak tak terliur, opismet aku kata best giler! 24 biji cupcake ni licin dalam masa less than 10 minutes... 
More info - mai lawat sini

Tiada ulasan:

CN2S SHOPPE