5 Jun 2012

Aku Dia & Cinta : Eusoff Zaheen Setahun 10 bulan

dah macam-macam perangai dan belang
yang mencuit hati dan menyakitkan hati
kadang-kadang rasa nak lempang..
tapi..selalu buat aku sayang..
makin manja...
tak kurang juga makin mengada-ngada..
pandai menyanyi dan suka menari..
aihh..cemana nak jadi imam muda nanti?
sekarang dah pandai tunjuk baran...
kalau dia  geram, lajunya tangan mencubit lengan..
kalau aku gertak guna hanger..
laju dia masuk bilik ambik hanger gertak aku balik..
setiap hari isnin bangun kemain awal..
sbb tau kami nak pg kerja, dia takut kena tinggal..
memang kena tinggal..kalau pg kerja boleh bawak anak..
sapa yang tak nak?
oh anak..anak...
sapa tak sayang anak?
manja, mengada2, kelakar..apa pun karektor..
mama sayang kamu!

futnot : akibat geram dgn adudu (robot jahat dalam boboiboy), Zaheen dah cubit pipi dan bibir aku...perh sakit hokay...sekarang ni laju je tangan dia cubit aku..aku geram tau..geram...stress sbb aku takleh balas balik...


3 ulasan:

adda syuhada berkata...

comel betul...kihkih

Mama Kembar 3 berkata...

alahai cute laa perangai si zaheen nih, cubit kang hehehe. tp nnt dia cubit kita balik eh? hehehe

Deqna berkata...

hahahaha cute jer..
anak2 memang gitulah kan.. kengkadang geram terlampau2, kadang2 rasa nak cubit2, kadang rasa nak lempang jer kalau degil kan...hahahaha

CN2S SHOPPE